Minimal, elegant, classy style with Asymetria

Minimalistyczna, elegancka i wygodna stylizacja na co dzień. Takie praktyczne zestawy lubię najbardziej. Najwięcej mam w szafie płaszczy i torebek. Płaszczy zazwyczaj nie mam kiedy nosić, bo ostatnio rok dzielimy na dwa sezony - zima i lato... Można z dnia na dzień, z puchówki rozbierać się  do szortów! Tym razem w porę zdążyłam zabrać jeden z płaszczy Talia na spacer.. ;) 

Kiedy myślę o mojej kolekcji torebek - zdecydowanie dominują te malutkie i poręczne, bo zwykle noszę w nich najpotrzebniejsze rzeczy - klucze, portfel i telefon... Jednak ostatnio poznałam nową polską markę - Asymetria.

Shopperka ze zdjęć wykonana jest z mięciutkiej skóry, jest pojemna, praktyczna a co najważniejsze dla mnie w dużych torebkach, bardzo lekka! Myślę, że może być świetną i elegancką alternatywą do tradycyjnych toreb zakupowych z materiału, które oczywiście uwielbiam i mam zawsze przy sobie! ;) Myślę, że się polubimy! :)

coat: Talia
turtleneck: Plum The Label
trousers: H&M
shoes: Vanda Novak
bag: Asymetria
sunglasses: Soya eyewear / Optyk Warszawski


















Ten post został dodany wtorek, 13 kwietnia 2021 i został oznaczony tagiem . Możesz śledzić odpowiedzi poprzez kanał RSS 2.0 . Możesz zostawić odpowiedź .

Komentarze