Sevilla / Alicante, Barcelona, Cadiz

Właśnie wróciłam z ekspresowych wakacji w Hiszpanii. Oczywiście nie dość, że plan wyjazdu tradycyjnie był mocno napięty, to nie mogło zabraknąć sesji zdjęciowej, ale o tym w kolejnym poście! Do Sewilli pojechałam częściowo turystycznie, ale głównie po to by odebrać rzeczy od lokalnych projektantów. Antonio GarciaIvan Campaña otwarcie przyjęli mnie w swoich atelier w samym cenrtum Sewilli. Żeby zobaczyć jak najwięcej ciekawych miejsc wybrałam się na plac Hiszpański, gdzie w ciągu godziny odwiedziłam kilka innych miast ;) i zrobiłam szybkie zdjęcia w bardzo casualowej stylizacji. Przesyłam dużo słońca i uśmiechu!


płaszcz: Reserved
jeansy: Pull&Bear
top: Atmosphere
naszyjnik: Mokave







ALICANTE




BARCELONA



CADIZ











Ten post został dodany niedziela, 2 grudnia 2018 i został oznaczony tagiem , . Możesz śledzić odpowiedzi poprzez kanał RSS 2.0 . Możesz zostawić odpowiedź .

Komentarze