Backstage - CeTA Wrocław


Ostatnio odkryłam nowe, ciekawe miejsce do realizacji filmowych i sesji we Wrocławiu. Centrum Technologii Audiowizualnych to ogromna hala produkcyjna, którą na sesji wykorzystaliśmy z Łukaszem Wac w niekonwencjonalny sposób. 

Jeśli chodzi o stylizacje to dałam się lekko ponieść fantazji i ubrałam modelkę w trzy sukienki łączone ze spodniami i innymi dziwnymi dodatkami... 

Resztę zobaczycie jak tylko pojawią się efekty a tymczasem komórkowy fotobackstage. 
Czekamy również na video, ale niech to będzie niespodzianką! ;)

Pozowała: Kasia Zarzeczna / SPP
Focił: Łukasz Wac / SPP
Malowała: Katarzyna Szary
Czesała: Ewelina Łośko
Ubierałam ja... Ewa Michalik ;) a w prasowaniu pomagał mi SteaMaster ;)












Ten post został dodany czwartek, 1 maja 2014 i został oznaczony tagiem , . Możesz śledzić odpowiedzi poprzez kanał RSS 2.0 . Możesz zostawić odpowiedź .

Komentarze