Coke Live Music Festival 2013


Krótka instagramowa relacja z Coke Live Music Festivalu ;)
Spontaniczny wyjazd z nowymi znajomymi - dużo emocji, muzyki i wzruszeń!

Na koncercie Reginy Spector stałam obok Brodki (nie sądziłam, że jest taka malutka!) :)))
Florence i jej koncert - nie do opisania... <3

Jeśli mowa o festiwalowej modzie, to zauważyłam nowe trendy - "cmentarne damy" - ze sztucznymi kwiatami we włosach oraz "rusałki" tudzież "świtezianki" z polnymi wiankami. Poczułam się lekko wyobcowana w moich żółtych kaloszkach (podobno miały być ulewy i gradobicia), ale dostałam wianek z opcji numer dwa, który również uwieczniłam na ostatnim zdjęciu ;)


T-shirt: Staff by Maff
nerka: huba


Monika Brodka

Biffy Clyro

Regina Spector



walizka: Ton Sac

walizka: Ton Sac

Jarek również był z nami! :)
T-shirt: RUNO
 
Florence & The Machine


Ten post został dodany czwartek, 15 sierpnia 2013 i został oznaczony tagiem , . Możesz śledzić odpowiedzi poprzez kanał RSS 2.0 . Możesz zostawić odpowiedź .

Komentarze