TIME to... START!


Z myślą o założeniu bloga borykam się już od dawna. Wielu znajomych namawiało mnie i zachęcało, jednak ostatecznie dopiero prawdziwego kopniaka motywacyjnego dostałam wraz z wygraną w konkursie "Timex - Czas Inspiracji". Nigdy wcześniej nie sądziłam, że stylizacja prezentowana na mnie i przeze mnie przygotowana może się podobać. Zdjęcia do konkursu zajęły nam może 15 minut po całodniowej sesji w Berlinie. Niestety nie wygrałam zegarka, ale największym i najważniejszym dla mnie wyróżnieniem był wybór jury a nie ‘lajki’ uczestników czy znajomych (które bez wątpienia również przybliżyły mnie do wygranej i pozwoliły na przejście do finału!)

tunika: Aga Pou
legginsy: Reserved
buty: New Look


Jak już wspomniałam jury w składzie:

- Ina Lekiewicz z Elle
- Julia Kuczyńska Maffashion
- Mikołaj Komar z KMag
- Marcin Świderek z Glamour
- Bartek Szlązkiewicz z Timex

wybór mojej pracy „TIME to TIME(x)” uzasadniło następująco: „Najciekawsze zestawienie zegarka ze zdjęciem. Kompozycja, kolorystyka, naturalność – idealne zainspirowanie się stylem modelu Timex Originals.”


Koniec o mojej motywacji, czas zabrać się do pracy! ;)


Ten post został dodany środa, 20 marca 2013 i został oznaczony tagiem . Możesz śledzić odpowiedzi poprzez kanał RSS 2.0 . Możesz zostawić odpowiedź .

Komentarze